loading...
خبر دختر 266
Ali بازدید : 101 دوشنبه 24 اسفند 1394 نظرات (0)
  • می خواهم عاشقانه‌هایم را با صدای شما بشنوم | سایت …

    www.musicema.com/node/183230

    به تازگی دومین آلبوم ادل با نام «25» منتشر شده که توانسته نظر بسیاری را به خود جلب کند.

  • مهدی یراحی: می خواهم عاشقانه‌هایم را با صدای شما بشنوم

    www.tooptarinmusic.com/1392/05/14/%D9%85%DB%8C%D8...

    «مهدی یراحی» چند روز قبل از نخستین کنسرتش در تهران: می خواهم عاشقانه‌هایم را با صدای شما ...

  • جستجو: «منو رها کن»

    cinemakhabar.ir/NewsSearch.aspx?keyword= «منو رها کن»

    می خواهم عاشقانه‌هایم را با صدای شما بشنوم; ... رییس جمهور امشب با مردم سخن می ...

  • کنسرت مهدی یراحی - tooptarinmusic.com

    www.tooptarinmusic.com/tag/کنسرت-مهدی-یراحی

    ... می خواهم عاشقانه‌هایم را با صدای شما ... می خواهم عاشقانه‌هایم را با صدای شما بشنوم.

  • من و تو - حرف هایم با خدا

    sokootemehraboon.blogfa.com/cat-5.aspx

    ... همانی که تار و پودبخشش>را با حوصله ... می خواهم صدای زیبایت را بشنوممی خواهم تو را نزدیکِ ...

  • تور کنسرت های بهنام صفوی آغاز می شود

    irantaraneh.rozblog.com/post/678

    ... اینترنتی بلیط کنسرت بهنام صفوی,,تور کنسرت های بهنام صفوی آغاز می ... خود را در شهرهای ... با ...

  • مهدی یراحی | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ما

    www.musicema.com/taxonomy/term/1359

    می خواهم عاشقانه‌هایم را با صدای شما بشنوم. ... با همین 38 کلمه. می‌شود کمی آوانگاردتر با ...

  • عاشقانه - عاشقانه هایم را از پوست شفاف تو می گیرم

    tmasti.persianblog.ir/tag/عاشقانه

    عاشقانه هایم را از ... و نوشته ها را با. صدای ... ام و می خواهم همان اول قلکم را بشکنم و ...

  • 1 . جملات زیبا و دلنشین راد - جملات عاشقانه

    mjn-rad.blogfa.com/category/1

    تمام داستان های دنیا را از دهان تو بشنوم ! ... می خواهم خوابیدنت را ... با همان زنگ صدای ...

  • عاشقانه با خدا - ogod.persianblog.ir

    ogod.persianblog.ir

    ... است از تو می خواهم که به ... را می دیدند با تعجب به ... را بشنوم... صدای خرد ...

  • حرف های من با سارای عاشقانه هایم

    www.bisheyetanhayi.blogfa.com

    حرف های من با سارای عاشقانه هایم ... هر لحظه هم می خواهم به ... قلب شما را فاسد می کند و شما ...

  • شعر - عاشقانه هایم را از پوست شفاف تو می گیرم

    tmasti.persianblog.ir/tag/شعر

    عاشقانه هایم را از پوست شفاف تو می ... صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با ...

  • موزیک باران | musicbaran | سايت دانلود آهنگ ، آلبوم ...

    page2rss.com/4c32c22d887c0341f139d1ea8103bf2b

    «مهدی یراحی»:می خواهم عاشقانه‌هایم را با صدای شما بشنوم + ...

  • خواهم تو شوی محبوب دلم ♥

    taranebaranam.blogfa.com/category/11

    فریاد دوستت دارم را. می توان با تپش یک قلب ... عاشقانه هایم را ... بی آن که بوی تو را بشنوم

  • bemooneshgham.blogfa.com - عاشقانه های ما...

    www.bemooneshgham.blogfa.com

    هنوز هم عاشقانه هایم را عاشقانه ... انقـــدر که صدای قلبت را بشنوم ... می خواهم از تو ...

  • عاشقان تک . 1000 دوست - نوشته های عاشقانه

    1000love.blogfa.com/category/1

    مینویسم عاشقانه هایم را ... تو پنجره را بگشا می خواهم عاشقانه ... بشنوم صدای خنده هایت را ...

  • خدایا ؛ تو را میخواهم...

    persenlove.blogfa.com/1392/05

    در عاشقانه هایم می نشینند اما تا ... این موضوع را من با یک واسطه می ... شما از کجا می ...

  • tahaei.blogfa.com - هر چی آرزوی خوبه مال تو

    tahaei.blogfa.com

    تا من هم بشنوم صدای خنده هایت را... ... عادت ندارم سیگارم را با آتش دیگران ... عاشقانه هایم.

  • عـــــــــــاشــــــــــــــقــــــانه

    www.reza-6428.blogfa.com/author/reza-6428/REZA-CHOPANI

    تا شاید تو از سکوتم بخوانی عاشقانه هایم را ... با صدای ش....ش.... شما آرام ... می آورد. می خواهم ...

  • من و دوستام تو یه وبلاگ

    manobehtarinha.blogfa.com

    ... در گفتگو با چه كسی دلم را تسكین می ... هدیتنا"می خواهم بگویم ... عاشقانه هایم را می ...

  • تنهایی

    www.negin982.blogfa.com/1392/08

    می خواهم بنویسم از ... وقتی در کنارم باشی عاشقانه هایم را برایت ... خدآیَم رآ بآ ...

  • عاشقانه هایم برای توعارفانه هایت برای من

    faryaadesokoot.blogfa.com/8605.aspx

    عاشقانه هایم برای ... چه می خواهم؟! ... تک تک کلماتم را می شنوی ... با تمام اشک ها و ...

  • شعر نو جدا از تو نمی خواهم ببینم روی دنیا را

    www.shereno.ir/list/جدا+از+تو+نمی+خواهم+ببینم...

    و عاشقانه هایم را ... می خواهم صدای خنده ... برای وبلاگ شما. با قرار دادن کد های زیر در سایت ...

  • شعر عاشقانه، عاشقانه، شعر دلتنگی،جدایی

    yase-ghermez.blogfa.com/?p=2

    عاشقانه هایم را ... را مجبور نمایید تا شما را دوست ... را باد می برد. اما. توکه با پای ...

  • جملات عاشقانه | جملات زیبا

    alix4.blogfa.com/1392/05

    " آینــــده ای" خواهـــم ساخت ... زندگی بی وقفه می زند… فرقی نمی کند. با من ... خرده های دلم را ...

  • دل نوشته سکوت - jasmin65.blogfa.com

    jasmin65.blogfa.com

    تا من هم بشنوم صدای خنده هایت را ... ... که رقاصه شما بودم می خواهم ... عاشقانه هایم را ...

  • حرفهایم با تو

    soheysha.blogfa.com

    عاشقانه هایم با ... با شنیدن صدای تو ... 12 تا 5 ابتدا ذهن این دو عدد را جمع می کند یعنی 17 ولی ...

  • majidkhahani.mihanblog.com - HOT ☼ LOVE..::

    majidkhahani.mihanblog.com

    « دلم افتاده توی حیاط شما، می شود دلم را ... عاشقانه هایم را بر ... تو نمیدانی که متنهایم را با ...

  • eshgheleyli.blogfa.com - عشق منی...

    www.eshgheleyli.blogfa.com

    تا بشنوم صدای ... هنوز هم عاشقانه‌هایم را عاشقانه برای تو ... می دانم. با اراده ی توست که من ...

  • دوستت دارم و این تمام من است

    farfar-close.blogfa.com

    نه می خواهم ستاره ها را ... لحظه صدایت را بشنوم ... بودين كه معشوقتون جز شما با كسي ديگه ...

  • عاشقانه - عاشقانهLOVE,KISS,ME AND YOU,POEM, دوست …

    yepesar.persianblog.ir/tag/عاشقانه

    ... تمام عاشقانه هایم را تقدیم می دارم ... را با قلم عشق نثار شما ... می خواهم کنون و با ...

  • شعر های باران خورده .... - اشعار شاعران خارجی

    m-bibak.blogfa.com/tag/اشعار-شاعران-خارجی?p=2

    خواستم تا حرف خود را با غزل ... باید همه تان را ترک کنم. می خواهم بدانم ... آیا عاشقانه هایم را.

  • شعر نو جدا از تو نمی خواهم ببینم روی دنیا را

    www.shereno.com/list/جدا+از+تو+نمی+خواهم+ببینم...

    فقط همین امشب را می خواهم ... می خواهم صدای ... برای وبلاگ شما. با قرار دادن کد های زیر در ...

  • دل نوشته های عاشقانه من...

    tranzit.persianblog.ir

    ... استوارت را بشنوم، صدای خرد شدن ... آرامش می خواهم . ای بهترینم با من از ... عاشقانه هایم را .

  • هدیه کوچیک به زندگیم - jegareto.blogfa.com

    jegareto.blogfa.com

    کجـــــا بـــــروم کـــــہ صـــــدای آمدنت را بشنومـــــ ... عاشقانه‌هایم را ... می خواهم ...

  • عشق یه طرفه ی یه دختر تنها ...

    yedokhieashegh.blogfa.com

    من که زندگی را با تو ... شاید روزی صدای پایی را بشنوم که ... نه می خواهم آرزوها و ...

  • تبسم تنهایی

    www.samimi.blogfa.com

    ... شما را می طلبد شهدای عزیز ... می خواهم صدای ... امشب دل همشون داره با صدای بلند ...گریه می کنه ...

  • صدای گریه بارون""" - مطالب ابر عاشقانه ها

    loverme.mihanblog.com/post/tag/عاشقانه+ها

    """صدای گریه بارون""" ... تماس با من | قالب ... گاهی وجود تو را کنار خودم احساس ...

  • خودمونی

    alitahan.blogfa.com/9106.aspx

    گفتم به سلامت بی اونکه دلیلت و بشنوم.. ... می خواهم بروم با آنکه ... عاشقانه هایم را برایش ...

  • ღ ·˙˙·٠•♥ صدای کــــاغذی ·˙·٠•♥ ღ ♥•

    www.silentletters.blogfa.com

    چــشـمـانت را با نـگاه کــسی آشـنـا کـــــن. کــه ... که از صدای طبش ...

  • رمانیان|دانلود کتاب و رمان - رمان تیدا زاده نور یا …

    taban.org/post/1950/رمان-تیدا-زاده-نور-یا...

    سیمرغ _ سخن بگو تیدا ، دوست ندارم صدای ذهنت را بشنوم ... با شما حرف می ... خواهم داشت . می ...

  • رمانیان|دانلود کتاب و رمان - رمان شاه شطرنج فصل 14

    www.romanian.blogfa.com/post/1406/رمان-شاه-شطرنج-فصل-14

    ... حالا که بعد از مدتها می خواهم با ... صدای ترمز ماشینش را می ... با شما کرد. یخ می ...

  • شعر نو : صدای شب - shereno.com

    www.shereno.com/post-11111.html

    ازلمس عاشقانه هایم ... ولی نه اینبار فرق می کند این صدای پا با ... شاید دوباره صدای شب را بشنوم .

  • تلخ ترین لالایی

    tlm.blogfa.com

    " بعد از آن از دلقک های ذهنم می خواهم خفه ... تصنیفی را با صدای نفس ... عاشقانه هایم را ...

  • حرف هایی که به سختی کلمه می شوند

    dolfin222.blogfa.com/9006.aspx

    من این شب ها با پروفن می خوابم، شما ... ها و عاشقانه هایم را همین جا در ... را می زدیم ...

  • آتش عشق جوانییم را به آتش کشید

    www.hossein2000esf.blogfa.com

    او را با آخرین سیگاری که به یادش ... من عاشقانه هایم را ... شراب لبانت را می خواهم.

  • عاشقانه

    www.asheghaneh-110.blogfa.com

    روی بر مگردان ، دل عاشقانه هایم می ... سرنوشت شما را شكل می ... نیز با دیدن شما لبخند می ...

  • ۞ اندیشه های نیروبخش ۞ - شعر

    andishe4.blogfa.com/cat-4.aspx

    می خواهم صدایت را بشنوم ... کرد شما را از ... که شنیدن آن با صدای زیبای همای «سعید جعفر ...

  • 58 . دی 1391 - بهترین و جدیدترین اس ام اس های باحال

    hsmsn.blogfa.com/1391/10

    نه آغوشت را می خواهم ... اکنون که دارم با شما حرف ... اون کسی‌نباید باشه جز پسری که با صدای ...

  • live4looove.blogfa.com - همه نوع پسند...♥♠.

    live4looove.blogfa.com

    من عاشقانه هایم را ... گوشم گرفتم و با صدای ... تو پاره‌ای‌ از هستی‌ را بر دوش‌ می ...

  • ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 298
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 112
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,163
  • بازدید ماه : 4,071
  • بازدید سال : 29,442
  • بازدید کلی : 242,453